CatBanter

CatBanter (http://www.catbanter.com/index.php)
-   Cat rescue (http://www.catbanter.com/forumdisplay.php?f=6)
-   -   ellis (http://www.catbanter.com/showthread.php?t=92080)

[email protected] November 15th 08 10:48 PM

ellis

na aanleiding van dit artikel!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...nalarm___.html
Dit is het nummer van die ELLIS de kitten mishandelaar. 0634196201 Ik
heb dit nummer omdat ze mij ook eens heeft opgebeld (ik had vorige
week ook kittens op marktplaats gezet! en zodoende) .
toen ik ellis confronteerde met het telegraaf artikel werd ze boos en
kreeg ik ook haar boze man aan de telefoon die zei dat het me niets
aan ging wat ze met de kittens deden!!!
ik zou tegen iedereen zeggen, opbellen boos maar NIET dreigend (anders
ben je strafbaar) en vragen of ze wilt ophouden met het mishandelen
van Kittens!