Old May 4th 12, 06:41 PM posted to rec.pets.cats.community
Pi2nya AKA Sweetee

Default We Kan Walk wiff dem

I kin du dat!
--
Pitô.ônya

"Gramby" wrote in message
Ok so da hoomanz kan watch da link Unkle Dan anna Auntie Nancy will be
doing. We four haff cided to port ofver dere and go on da walk wiff
dem. We kan make rselbez in bizible so we won't bofther da hoomanz
dere. Melia kan u haff sum of does fingies dat trabelz on air valable
for da older cats dat kant walk dat muchez. Alzo a forcefield for dem
dat iz fraid of da out? O T is busy chseing the three girls around the
house "to get them in shape". Piglett pauses and looks at the mancat
weighing 22 pounds and says"hop on da tredmillz boy rite now."