Old April 5th 12, 10:54 PM posted to rec.pets.cats.community
Mosey =^..^=[_12_]

Default Big purrz furr Unka Serge an Unka Furry!

Weh r awl still purring laowd n hard fur da furry tew git bedder sune , n
ulso fur da soft nawt tew wurry n fur hur tew git sum rest.
Owr Meomie is saying hur prayers awl da tyme fur dem awl.
Luffs
Mosey, PookyKat, Sqweex n Pipps

himz wuld preechate da effurt, OEJ

On Apr 3, 8:57 pm,
wrote:
Weez gneed big purrz furr Unka Serge an Unka Furry!

Dey boff need ower Purrz, spekkulee tudae fur Unka Serge,
an furra wyle furr boff.
--
Pitô.ônya, Grand Pooh Bah

Purrz fur Unca Serge....we has neffur stopped purrin fur him an we
knows he will reep da benefit!
Unca Furree is gettin dems tu, we fink dat if hees sweepin, he will
get bedder reelee fast (kittiez sweep a lot tu) butted just tu make
sure, will we catch him a nyce big fat houseymousey? Dat will perk up
da apurrtyte....yes?
Gordon Kittiez - whu coodnt catch a mousey if dey twied.