Hao Weh Let Owr Hoominz Noe....

Old July 8th 12, 05:38 AM posted to rec.pets.cats.community
Mosey =^..^=[_6_]

Default Hao Weh Let Owr Hoominz Noe....

1. wen weh wunt moar kibbul..
..weh put uh speshul bwak pype cleenur en owr kibbul bole.

2. wen weh wunt tu pway..
..weh bothur demselfs.

3. Wen weh wunt owr fudz...
--weh draw strewz n hoo-efer gitz da short une, waykes up Meowmie n hur
feedz usses

Hao du yu handul yer hoominz?

Mosey, PookyKat, Sqweexs n Pipps

Old July 8th 12, 07:00 AM posted to rec.pets.cats.community
MLB[_4_]

On 07/07/2012 10:38 PM, Mosey =^..^= wrote:
1. wen weh wunt moar kibbul..
..weh put uh speshul bwak pype cleenur en owr kibbul bole.

2. wen weh wunt tu pway..
..weh bothur demselfs.

3. Wen weh wunt owr fudz...
--weh draw strewz n hoo-efer gitz da short une, waykes up Meowmie n hur
feedz usses

Hao du yu handul yer hoominz?

Mosey, PookyKat, Sqweexs n Pipps

iz sitz in frunt ov hur an stairz wif mi bigg Iz untyl shee reedz mi mynd.

She a gud mynd reedr. TuTu
Old July 8th 12, 02:08 PM posted to rec.pets.cats.community
Will in New Haven

On Jul 8, 12:38*am, "Mosey =^..^=" M&[email protected] wrote:
1. wen weh wunt moar kibbul..
* ..weh put uh *speshul bwak pype cleenur en owr *kibbul bole.

2. wen weh wunt tu pway..
* * ..weh bothur demselfs.

3. *Wen weh wunt owr fudz...
* * *--weh draw strewz n hoo-efer gitz da short une, waykes up Meowmie n hur
feedz usses

Hao du yu handul yer hoominz?

I yips at da Uncl Bill. Den hee due sumfin for me. Den I yip agan if
it was da rong fing. Venchooly he gets it rite.

--
WooToo, sertifide trainer ob hoomins

Old July 8th 12, 05:45 PM posted to rec.pets.cats.community
Pi2nya AKA Sweetee

I sit on da chayer at da taybul, luukin tuwardz mine fud bowl and stayer
at hur den at da bowl.
Urr, I sit on da kychin flour lukkin tuwardz mine fud bowl and stayer at
hur den at da bowl.
--
Pitô.ônya

Old July 9th 12, 05:44 AM posted to rec.pets.cats.community
Mosey =^..^=[_6_]

1. wen weh wunt moar kibbul..
..weh put uh speshul bwak pype cleenur en owr kibbul bole.

2. wen weh wunt tu pway..
..weh bothur demselfs.

3. Wen weh wunt owr fudz...
--weh draw strewz n hoo-efer gitz da short une, waykes up Meowmie n hur
feedz usses

Hao du yu handul yer hoominz?

Mosey, PookyKat, Sqweexs n Pipps

iz sitz in frunt ov hur an stairz wif mi bigg Iz untyl shee reedz mi mynd.
She a gud mynd reedr. TuTu

Mosey waffs, vury gud TuTu. Du yu pway Blink wif hur?
Yu hab uh stayrdaon n da furzt une tu blink, haz tu pai wif uh treet.

Old July 9th 12, 05:46 AM posted to rec.pets.cats.community
Mosey =^..^=[_6_]

1. wen weh wunt moar kibbul..
..weh put uh speshul bwak pype cleenur en owr kibbul bole.

2. wen weh wunt tu pway..
..weh bothur demselfs.

3. Wen weh wunt owr fudz...
--weh draw strewz n hoo-efer gitz da short une, waykes up Meowmie n
hur
feedz usses

Hao du yu handul yer hoominz?

I yips at da Uncl Bill. Den hee due sumfin for me. Den I yip agan if
it was da rong fing. Venchooly he gets it rite.

--
WooToo, sertifide trainer ob hoomins

Yu YIP @ da Uncl Bill...WooToo?
gwaad et wurkz.
Dat ai wud luf tu heer.

Mosey

Old July 9th 12, 05:49 AM posted to rec.pets.cats.community
Mosey =^..^=[_6_]

Duz dat wurk, Pi2nya? Trai uh glayer!!
Or teyl da hoomin wif yer voyse.
GnnnnnnnnnnnOW!!!