A cat forum. CatBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Home » CatBanter forum » Cat Newsgroups » Cat community
Site Map Home Register Authors List Search Today's Posts Mark Forums Read Web Partners

Thuh Grate Nip Rescue



 
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old November 6th 07, 03:44 PM posted to rec.pets.cats.community
squiffer
external usenet poster
 
Posts: 166
Default Thuh Grate Nip Rescue


Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the brains
of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the mean
fields of rural Texas.

Einstein whispers

Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well Sumkat
skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch it
an smoke it and...
(Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)

Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we gonna
need help.
Red Rory


  #2  
Old November 6th 07, 04:24 PM posted to rec.pets.cats.community
Ellie
external usenet poster
 
Posts: 193
Default Thuh Grate Nip Rescue

~mysterious gray cat with huge golden eyes watches from behind a scrubby
tree~ Hmmmm... I thinnnkkk I am inna right place at thuh right time.
Emma, no stranger to trouble


"squiffer" wrote in message
...

Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
brains
of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the mean
fields of rural Texas.

Einstein whispers

Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well Sumkat
skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch
it
an smoke it and...
(Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)

Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we gonna
need help.
Red Rory





  #3  
Old November 6th 07, 04:26 PM posted to rec.pets.cats.community
squiffer
external usenet poster
 
Posts: 166
Default Thuh Grate Nip Rescue


Red? I don think weze alone ennymore - yoo heer dat rustle?
Einstein

yah, an thuh sound o' drool hittin a blade o' grass. Hey, yo! out dere yo!
Red Rory

: ~mysterious gray cat with huge golden eyes watches from behind a scrubby
: tree~ Hmmmm... I thinnnkkk I am inna right place at thuh right time.
: Emma, no stranger to trouble
:
:
: "squiffer" wrote in message
: ...
:
: Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
: grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
: brains
: of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the
mean
: fields of rural Texas.
:
: Einstein whispers
:
: Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
: bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well
Sumkat
: skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
: contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch
: it
: an smoke it and...
: (Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)
:
: Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we
gonna
: need help.
: Red Rory
:
:
:
:
:


  #4  
Old November 6th 07, 04:52 PM posted to rec.pets.cats.community
Will in New Haven
external usenet poster
 
Posts: 5,073
Default Thuh Grate Nip Rescue

On Nov 6, 9:44 am, "squiffer" wrote:
Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the brains
of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the mean
fields of rural Texas.

Einstein whispers

Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well Sumkat
skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch it
an smoke it and...
(Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)

Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we gonna
need help.
Red Rory


There's a telltale flicker as a somewhat badly-adjusted teleporter
leaves a lean tuxedo shorthair a few feet from the conspiritors

"Did I heer dat NIP might burn upp?? Iffn yooo gyz issa gonna wescue
it, Iyam wiff yoo. Iyam a tough barncat boy wiff furry qwik reflekses
annna I dunno no feeer. I chased a racoom off r porch wun tim."

Wascal

--




  #5  
Old November 6th 07, 05:04 PM posted to rec.pets.cats.community
squiffer
external usenet poster
 
Posts: 166
Default Thuh Grate Nip Rescue



: Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
: grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
brains
: of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the
mean
: fields of rural Texas.
:
: Einstein whispers
:
: Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
: bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well
Sumkat
: skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
: contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch
it
: an smoke it and...
: (Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)
:
: Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we
gonna
: need help.
: Red Rory
:
: There's a telltale flicker as a somewhat badly-adjusted teleporter
: leaves a lean tuxedo shorthair a few feet from the conspiritors
:
: "Did I heer dat NIP might burn upp?? Iffn yooo gyz issa gonna wescue
: it, Iyam wiff yoo. Iyam a tough barncat boy wiff furry qwik reflekses
: annna I dunno no feeer. I chased a racoom off r porch wun tim."
:
: Wascal

A racoom? Dat's impressive. Red? ya' gud wit him?
(Einstein nods towards the lean tux kat?)

On trial yah, what thuh hell.
Red Rory

Now itz gonna be tuff. Sumkat might kum bak to get that nip, so we gotsa
fight ta keep it..an we gotta git it too. Kin yu drive ennything fast?
Einstein


  #6  
Old November 6th 07, 05:29 PM posted to rec.pets.cats.community
Ellie
external usenet poster
 
Posts: 193
Default Thuh Grate Nip Rescue

~Emma moves back and remains hidden.... for now~


"squiffer" wrote in message
...

Red? I don think weze alone ennymore - yoo heer dat rustle?
Einstein

yah, an thuh sound o' drool hittin a blade o' grass. Hey, yo! out dere yo!
Red Rory

: ~mysterious gray cat with huge golden eyes watches from behind a scrubby
: tree~ Hmmmm... I thinnnkkk I am inna right place at thuh right time.
: Emma, no stranger to trouble
:
:
: "squiffer" wrote in message
: ...
:
: Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum
Indian
: grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
: brains
: of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the
mean
: fields of rural Texas.
:
: Einstein whispers
:
: Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
: bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well
Sumkat
: skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
: contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and
munch
: it
: an smoke it and...
: (Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)
:
: Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we
gonna
: need help.
: Red Rory
:
:
:
:
:




  #7  
Old November 6th 07, 05:31 PM posted to rec.pets.cats.community
Ellie
external usenet poster
 
Posts: 193
Default Thuh Grate Nip Rescue

Oh good. A distraction! They won't notice me now.....
Emma, observing that these boycats are real studmuffins, but keeping a cool
head



There's a telltale flicker as a somewhat badly-adjusted teleporter
leaves a lean tuxedo shorthair a few feet from the conspiritors

"Did I heer dat NIP might burn upp?? Iffn yooo gyz issa gonna wescue
it, Iyam wiff yoo. Iyam a tough barncat boy wiff furry qwik reflekses
annna I dunno no feeer. I chased a racoom off r porch wun tim."

Wascal

--







  #8  
Old November 6th 07, 06:20 PM posted to rec.pets.cats.community
squiffer
external usenet poster
 
Posts: 166
Default Thuh Grate Nip Rescue



:
:
:: Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
:: grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
: brains
:: of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the
: mean
:: fields of rural Texas.
::
:: Einstein whispers
::
:: Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
:: bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well
: Sumkat
:: skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
:: contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and
munch
: it
:: an smoke it and...
:: (Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)
::
:: Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we
: gonna
:: need help.
:: Red Rory
::
:: There's a telltale flicker as a somewhat badly-adjusted teleporter
:: leaves a lean tuxedo shorthair a few feet from the conspiritors
::
:: "Did I heer dat NIP might burn upp?? Iffn yooo gyz issa gonna wescue
:: it, Iyam wiff yoo. Iyam a tough barncat boy wiff furry qwik reflekses
:: annna I dunno no feeer. I chased a racoom off r porch wun tim."
::
:: Wascal
:
: A racoom? Dat's impressive. Red? ya' gud wit him?
: (Einstein nods towards the lean tux kat?)
:
: On trial yah, what thuh hell.
: Red Rory
:
: Now itz gonna be tuff. Sumkat might kum bak to get that nip, so we gotsa
: fight ta keep it..an we gotta git it too. Kin yu drive ennything fast?
: Einstein
:
Yo, Einstein? I herd that dam drool sound agin.
Red Rory (sniffing suspiciously)


  #10  
Old November 6th 07, 06:28 PM posted to rec.pets.cats.community
Storm and Skye
external usenet poster
 
Posts: 54
Default Thuh Grate Nip Rescue

hmmm. Certainly an interesting bunch. Do you suppose they wash?

Hunter


~Phoebe walks by, notices the duds these dudes are wearing, and wanders off,
looking for the Texas Roadhouse.~


"squiffer" wrote in message
...

Waaaaaaaay down in Central Texas, 2 tuff kats hunker down in sum Indian
grass and plot. Einstein is a long haired hyuge Black Maine Coon, the
brains
of the outfit. Red Rory is a hyuge red cat tuff and violent, from the mean
fields of rural Texas.

Einstein whispers

Psst, guys, Jest herd sumthing wild. Ya' know that hyuge patch of
bio-engineered nip Sumkat been growin in Southern Catifornia? Well Sumkat
skedaddled cuz hiz tail got singed. Stoopid coward (Einstein spits his
contempt) But it's gudgud fur us cuz we kin git it and sell it and munch
it
an smoke it and...
(Einstein's eyes roll into the back of his head with delight)

Ain't no kat nefur, dont want sum of dat primo stuff. Me too. But we gonna
need help.
Red Rory






 




Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
First Jellicle Stories -The Grate Mowsie Hunt fuzzmonsters Cat community 1 November 5th 07 04:45 PM
PET RESCUE ORGS NEEDED TO FOSTER KATRINA RESCUE PETS *Because **NYC** Could Be BETTER!! Cats - misc 0 November 23rd 05 07:01 PM
GRATE NOOS! Amelia T Cat Cat community 9 April 22nd 05 03:48 PM


All times are GMT +1. The time now is 12:14 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2004-2017 CatBanter.
The comments are property of their posters.